JANGAN LUPA KLIK YE...TQ

SAHABATKU

Sunday, April 10, 2011

Wah...Ada peminat.

          Hari ni malas aje nak buka laptop....selalunya pagi2 lagi dah mengadap benda alah ni.First bila buka aje tenet mesti tengok blog Cempaka kuning dulu...mesti baca shoutbox.Nak tahu juga jejak kawan2,dan yang paling dinanti2kan kot2 ada yang tinggal pesan....cempaka kuning awak menang ga?????.Tapi biasanya yang selalu singgah kat blog CK adalah teman contest yang dtg tag.
          Hari ni....sis terperanjat sangat bila terbaca kat shoutbox cempaka kuning...jejak dari Cik Misi.Rasanya Cik Misi ni dah pernah singgah kat blog sis sebelum ni.


Sis pun dengan segera ke blog Cik Misi...alahai...dia buat N3 pasal blog Cempaka kuning.Mula2 rasa malu,tapi bila fikir2 balik baiknya cik adik ni...dia promote blog CK.Nak baca... jom kita terjah blog Cik Misi

Blog Cempaka Kuning ni memang sis ujudkan khas untuk join ga dan contest.Di sebelah kiri blog CK ada bloglist teman contest(kami memang giler contest),sape2 yang nak join contest bolehlah cari kat blog kami.

Okay...untuk Cik Misi terima kasih banyak2 dan tolong emailkan nama,alamat awak ke Norzie_hany@yahoo.com.  

4 comments:

aNiM said...

wahh..bestnya :))

saya pun penah dpt msg mcm tu kt shoutbox.
ade 'peminat' buat entri.kekeke~
pasal blog yg gile contest n ga juga.best rasa kena promote.haha.
tahniah kak^_^

Fieda said...

WAH...AKAK DH GLAMER....:)

cempakakuning said...

Anim n Fieda....Tak sangka sgt.
Terima kasih pada cikmisi yg sudi promote blog sis yang tak seberapa ni.

Cik Misi said...

alaaaa...malu plak CikMisi......tp memang la betul pun CikMisi stalker abeh blog CK nih sampai teruja giler...sblum ni singgah jenguk2 je...hihi..CK jgn mrh ye....