JANGAN LUPA KLIK YE...TQ

SAHABATKU

Monday, March 7, 2011

Giveaway lagi Tupperwarewithlove.


KLIK BANNER UNTUK JOIN.

Jom ramai2 join Giveaway lagi Tupperwarewithlove yang dianjurkan oleh
Giveaway ni dianjurkan sempena birthday kak Nidza dan Cempaka nak wish ....semoga panjang umur,dimurahkan rezeki dan semoga diberi kebahagiaan dan kesejahteraan yang berpanjangan. 
Ini gambar koleksi tupperware yang Cempaka ada.

Hadiah pemenang utama giveaway tupperwarewithlove. 

Inilah kenangan yang teramat manis dalam hidup saya sepanjang menyertai giveaway atau contest...tak sangka sayalah orang yang sangat bertuah dapat tupperware diatas.Dah lama berimpian nak tupperware ni sebab senang bila masak nasi goreng atau bubur kacang boleh bubuh dlm mangkuk ni sebab ia bertutup dan siap ada senduk lagi.Sejujurnya saya cakap, memang sayang nak guna...sampai hubby cakap simpan la bila tetamu datang baru guna.Terima kasih banyak2 kak Nidza semoga akak sentiasa dimurahkan rezeki.Saya ada buat entry tentang hadiah yang saya terima ini dlm blog utama saya
http://norziehandcraft.blogspot.com/2011/02/cempaka-kuning-menang-hadiah-utama.html
dan blog ni
Entry ni sekadar untuk berkongsi kegembiraan.Harap2 ada luck lagi dengan giveaway kak Nidza anjurkan ni ye.

Koleksi yang saya beli sendiri:-



Inilah koleksi tupperware yang ada dirumah saya.Tupperware ni dah lama saya beli...ada juga yang saya main kutu time kerja dulu.
Saya suka barangan tupperware sebab:-
1-Berkualiti
2-Kedap udara
3-Warnanya menarik
4-Tahan lama.
5-Warranty-bila tudung pecah boleh tukar.
Rasanya banyak lagi kebaikan yang saya tak tahu.Saya sangat berpuas hati beli barangan tupperware walaupan harganya mahal sikit.

Cempaka nak tag:
Cik Azie
Zunaida
Kak Yong.

Tarikh tutup penyertaan pada:
20.3.2011

No comments: