JANGAN LUPA KLIK YE...TQ

SAHABATKU

Sunday, January 9, 2011

Elhyatt Bizz Collections Giveaway


KLIK BANNER UTK JOIN

Cempaka dah terjah blog Elhyatt Bizz Collections.....jom ramai2 shopping di sini.Banyak koleksi busana muslimah boleh di dapati di sini seperti jubah pastel & sopan, jubah polos & ceria, jubah terang & mempersona dan jubah anggun & eksklusif.Bagi yang berminat koleksi busana blouse pula di sini banyak pilihan seperti blouse formal& sopan, blouse ringkas & kasual, blouse simple dan ranggi dan blouse anggun & bergaya.Bukan itu sahaja baju kurung,baju muslimah kanak-kanak dan tudung juga boleh di dapati di sini.Sesuai sekali dengan Elhyatt Bizz tagline is“Menyerlahkan keperibadian bidadari syurga”


Cempaka minat sangat dgn jubah ni.

Jubah qaisara adalah salah satu koleksi muslimah yang di jual di Elhyatt Bizz Collections.Jubah hitam konservatif sesuai untuk wanita muda mahupun sudah berusia.Jubah Qaisara ni nampak lebih anggun jika dipadankan dengan tudung yang warna senada.Bukan sahaja cantik tapi kainnya berkualiti pasti penampilan menjadi tumpuan.
Cempaka nak tag:-
 zaidah
Kak Yong
Shida

 
TARIKH TAMAT PENYERTAAN :
18JANUARI 2011
(BERMULA 6 DISEMBER 2010)


PENGUMUMAN PEMENANG: 20 JANUARI 2011

2 comments:

Shida Radzuan said...

thanx cempaka sebab tag shida =)

Unknown said...

rasa mcm ade sesorang yg lain tag kakyong utk GA ni... btw, thanks cempaka.. nanti kakyong join yer... n3 akan dibuat di blog GCL